ProfitTárs 2007

A program felépítése


Az alábbiakban Ön tájékozódhat a program díjcsomagjairól, és moduljairól, azonban javasoljuk, próbálja ki a programot is. Ezt megteheti, ha telepíti a ProfitTárs 2007-et, és teszt (demó) üzemmódban indítja el.

Ezen az oldalon a következőkről tájékozódhat:

1. Díjcsomagok - általános információk

2. Modulok - általános információk

Ha eldöntötte mely díjcsomagra, és mely modulokra van szüksége, úgy lépjen be honlapunkon regisztrált felhasználóként, és aktiválja a programját.


Díjcsomagok - általános információk

A ProfitTárs programhoz választania kell egy díjcsomagot, melyek lehetőségek és funkciók gyűjteményei.

A Minimum díjcsomag minimális funkciókat tartalmaz, mellyel egyszerűen és gyorsan állíthat ki tetszetős számlákat, továbbá tartalmaz egy egyszerű partner- és terméknyilvántartást is.

Az Alap díjcsomag jelentősen meghaladja a Minimum csomag tudását. Ennek választásával egy sokoldalú számlázó programhoz jut, melynek része egy komplex partner- és terméknyilvántartás.


Mikor érdemes a Minimum díjcsomagot választania?

Ez a díjcsomag, mint azt a neve is mutatja, a legalapvetőbb számlázási funkciókat tartalmazza, melyekkel Önnek a következőkre van lehetősége:

Annak ellenére, hogy a minimum díjcsomag nem tartalmaz mennyiségi korlátokat, használatát azoknak ajánljuk, akik havonta mindössze néhány számlát állítanak ki, és nem rendelkeznek nagy mennyiségű partnerrel vagy termékkel.

A Minimum díjcsomag nettó havidíja: 500,- Ft (vagy nettó 5.400,- Ft / év)

Ugrás az oldal tetejére


Mikor érdemes az Alap díjcsomagot választania?

Az Alap díjcsomag a Minimum csomag funkcióin túl a következőket tartalmazza:

Általános rész:

Partnerek kezelése:

Termékek kezelése:

Az Alap díjcsomag nettó havidíja: 1 000,- Ft (vagy nettó 10.800,- Ft / év) (Díjcsomagból csak egyet kell/lehet választani! Az ár tartalmazza a Minimum díjcsomag funkcióit is.

Ugrás az oldal tetejére


Modulok - általános információk

Az Alap díjcsomaghoz tetszőleges modulokat választhat (nem kötelező). A modulok további lehetőségekkel és funkciókkal ruházzák fel a programot.


Devizás és idegen nyelvű számla és szállítólevél készítése

A modul által nyújtott lehetőségek:

A modul nettó havidíja: 500,- Ft (vagy nettó 5.400,- Ft / év)

Ugrás az oldal tetejére


Pénzügyi modul: házipénztár és bankkönyvelés

A modul megvásárlásával egy komplett, általános célú (házi)pénztár rendszerhez jut, amely alkalmas cégek és vállalkozások készpénz forgalmának vezetésére, teljes értékű bevételi és kiadási pénztárbizonylatok készítésére, valamint a számlákkal kapcsolatos banki tranzakciókat könyvelésére.

A modul nettó havidíja: 500,- Ft (vagy nettó 5.400,- Ft / év)

Ugrás az oldal tetejére


Szállítólevelek készítése

A modul segítségével egyszerűen és gyorsan állíthat ki szállítóleveleket, nyomtatásakor pedig 5 formátum közül választhatja ki a legszimpatikusabbat.

A szállítólevelek egyszerűen és gyorsan számlázhatóak. Egy számlán egyszerre több szállítólevél tételei is szerepelhetnek.

A modul nettó havidíja: 500,- Ft (vagy nettó 5.400,- Ft / év)

Ugrás az oldal tetejére


Készlet könyvelése, nyilvántartása

A modul megvásárlásával egy komplett, általános célú készletkezelő rendszerhez jut. A számla és szállítólevél kiállítását követő automatikus készletkönyveléseken kívül, lehetősége van egyszerűen és gyorsan könyvelni készlet-, illetve raktármozgásait.

A modul által nyújtott további lehetőségek:

A modul nettó havidíja: 500,- Ft (vagy nettó 5.400,- Ft / év)

Ugrás az oldal tetejére


Gyári számok kezelése

A modul segítségével a termék gyári száma alapján nyomon követheti annak mozgásait (mikor, kitől vásárolta, kinek adta el, történt-e visszavételezés). A program támogatja intervallumok megadását, így több termék bevételezése, kiadása esetén elég megadnia az első és az utolsó gyári számot.

A gyári számok megjelennek a számlán, szállítólevélen is, így egyszerűbben ellenőrizheti az esetleges garanciális, jótállási igényeket is.

Gyári számok kezeléséhez rendelkeznie kell a Készlet könyvelése, nyilvántartása modullal is.

A modul nettó havidíja: 500,- Ft (vagy nettó 5.400,- Ft / év)

Ugrás az oldal tetejére


Leltárkészítés készletfrissítéssel

A Leltár modul segítséget nyújt a leltározási feladatok ellátására. Használatával a leltározás gyorsabban és egyszerűbben történik. Leltárfelvételi íveket állíthat össze raktáranként, listát nyomtathat a kézi leltározáshoz. A fellelt mennyiségek rögzítése kétféleképpen történhet: keresési és táblázatos módban. A leltárfelvételi ívet lezárásáig bármikor módosíthatja, lezárásakor viszont a program egy pillanat alatt lekönyveli a változásokat, frissítve így, és naprakészen tartva a készletet.

Leltározáshoz rendelkeznie kell a Készlet könyvelése, nyilvántartása modullal is.

A modul nettó havidíja: 500,- Ft (vagy nettó 5.400,- Ft / év)

Ugrás az oldal tetejére


 

1 felhasználói vélemény a több ezerből

Az MKH Group, több mint három éve alkalmazza a cégcsoport cégeinél a ProfitTárs számlázó rendszert. A törvényi előírások szem előtt tartásával kifejlesztett szoftver mind a multinacionális cégekkel való kapcsolatainkban, mind a magánszemélyek felé történő értékesítés során hasznos eszköz a kezünkben...

 

Valamennyi hazai vállalkozásnak és nonprofit szervezetnek ajánljuk a nálunk már bevált ProfitTárs számlázó szoftvert - a legjobb megoldást.

László Béla, ügyvezető, MKH Group